התמודדות עם חרדת כתיבה אקדמית

תוכן עניינים

חרדת כתיבה אקדמית זה משהו שחווים כמעט כל הסטודנטים באקדמיה. גם אם הכתיבה באה לכם בקלות, כאשר תצטרכו לכתוב עבודות אקדמיות תצוץ אצלכם החרדה.

מאמר זה נועד למצוא לכם פתרונות.

בואו נתחיל מהבסיס.

מהן עבודות אקדמיות?

עבודות אקדמיות אלה הן עבודות שסטודנטים צריכים להגיש למרצים שלהם לאורך כל תקופת הלימודים באקדמיה.

זה לא משנה אם אתם לומדים במסלול של רפואה, או במסלול של מנהל. אין גם משמעות אם אתם לומדים בשנה ראשונה או בתואר שני. כל הסטודנטים צריכים להתנסות בכתיבת עבודה אקדמית בשלב כזה או אחר.

נכון, תחילה מדובר בעבודות פשוטות של עמוד או שניים, אולם ככל שתעלו ברמה ובשנות הלימודים, אזי העבודות יהפכו למורכבות הרבה יותר.

נדגיש שגם אם המרצה שלכם מעדיף לתת לכם מבחן בסיום הקורס, רוב הסיכויים שלאורך השנה אתם תדרשו להגיש לו עבודות אקדמיות שונות אשר ישמשו כחלק עיקרי ממרכבי הציון הסופי שלכם.

לעומת זאת, מרצים אחרים מעדיפים לתת עבודות.

כלומר, בסיום שנת לימודים מגיעה העבודה שרובכם חוששים מפניה – עבודת הסמינריון או עבודת הגמר. ביחד עם עבודות אלה מופיעה לא פעם גם חרדת כתיבה אקדמית אצל מרבית הסטודנטים.

חרדת כתיבה אקדמית

למה קשה לכתוב עבודות אקדמיות?

הסיבה שקשה לרובנו לכתוב עבודות אקדמיות הינה שאנחנו לא טובים בכתיבה.

לכתוב לא בא בקלות לכולנו

כתיבת עבודה אקדמית מצריכה זמן. בנוסף, עבודה אקדמיה מצריכה מאמץ וחשק.

העובדה הפשוטה היא שלא לכולנו יש זמן פנוי מספיק כדי לשבת ולכתוב עבודות אקדמיות ולהגיע לרמה גבוהה במיוחד.

נציין, כי בעבר חלק העיקרי של הסטודנטים היו צעירים אחרי צבא וחסרי דאגות, כאלה שאבא ואמא היו ממנים את הלימודים שלהם. סטודנטים שכאלה לא היו צריכים לעבוד כדי להתקיים ולכן היו יכולים להשקיע את כל כולם בלימודים האקדמיים.

אולם היום המצב שונה

בימנו אלה, גם אם יש לכם הורים שעוזרים בתשלום שכר הלימודים, עדיין אתם לא פעם נאלצים לעבוד כדי להחזיק דירה מחוץ לבית המשפחה, או כדי שתוכלו לצאת לבלות עם חברים בסוף שבוע, או כדי שתוכלו לקנות לעצמכם דברים, או פשוט כי אתם רוצים להיות עצמיים.

זאת הסיבה שלרוב הסטודנטים אין זמן, חשק ורצון לבזבז זמן יקר על כתיבת עבודה אקדמית.

פה מגיעה האפשרות של מכירת עבודות אקדמיות.

מהי מכירת עבודות אקדמיות?

מכירת עבודות אקדמיות הינה כשמה כן היא – מכירה של עבודות שונות לסטודנטים באקדמיה.

במסגרת זו אתם רוכשים עבודה אקדמית שמתאימה לדרישות המרצה שלכם.

במילים אחרות, אתם לא מעתיקים ולא עוברים על החוקים אלא מגישים למרצה עבודה נקיה, חדשה וטובה, בדיוק כפי שהוא דורש מכם. רק שאתם לא כותבים אותה. מי שיכתוב לכם את העבודה יהיו כותבים מקצועיים, בעלי תואר אקדמי, אשר יודעים איך צריך לכתוב עבודות אקדמיות מעולות.

למה כל הסטודנטים לא קונים עבודות?

קודם כל, לא כל הסטודנטים סובלים מחרדת כתיבה אקדמית.

בנוסף, ישנם סטודנטים שמעדיפים להגיש עבודות אקדמיות שהם כתבו בעצמם, גם אם זה אומר שלא יזכו בציון טוב ואפילו יכשלו.

כמו כן, רוב הסטודנטים פוחדים שאם הם יתפסו, אזי הם עלולים להיות מסולקים מהלימודים לתמיד ולהפסיד את כל מה שבנו עד אותו הרגע.

אותם סטודנטים לא באמת מבינים שאין אפשרות לתפוס אותם כיוון שלא מדובר בקניה של עבודה אקדמית כתובה שכבר הוגשה למרצה כלשהו בעבר, אלא בעבודה חדשה לגמרי שנכתבת בהתאם להוראות המרצה. כך, למעשה, אין שום סיכון מבחינתכם בנושא של מכירת עבודות אקדמיות. כיוון שהמרצים לא יכולים להוכיח שמדובר בעבודה קנויה.

5 / 5. 1

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן